gaaaah! tribute m.m.

Först måste jag ursäkta för den dåliga uppdateringen men det har varit väldigt hektiskt sen jag kom hem från lugna Torekov. Jag hittar inte mammas kamera sladd så kan inte lägga in bilderna men det kommer :) i promes.

Igår var jag med Cissi och gänget nere i göteborg och kollade på en tribute till Dusty springfield med artister som b.la. Marit bergman, Titio & Tingsek. Det var riktigt bra och hade sjukt kul ^^ bra kväll!

Idag blir det Födelsedagskalas hos kusinerna på Brämhult. Middag och lite sånt, det ska bli mysigt men har lite ångest att jag inte kan åka till Göteborg då Hello Saferide, Almedahl & BOB HUND spelar :( lite synd, men jag klarar la mig.

PS: kommer bilder senare idag ^^
xox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0