MALMÖ.SOL.MISS

Ängelholm var en riktig miss, jag fick iofs med mig ett par skor men mycket att hitta var det inte. Dem hade inte änns H&M och Ginatricot som känns som de mest vanliga butikerna någonsin. Alla affärer var okända förutom: Dressman, MQ, JC & Intersport. Det är nog mest roligt där om man är en äldre dam.

Denna dagen hade jag längtat efter då vi hade bestämt att vi skulle åka till malmö. Det tar dryga timmen från Torekov där jag befinner mig nu. Vädret skulle varit molnigt stadsväder men istället blev det strålande sol, fruktansvärt varmt och alltså inget Malmö. ( fan ) . Det suger verkligen, visst ska man njuta av varje tillfälle vi får se solen och bli lite bruna men just idag ville jag bara till Malmö. I takt med detta tror jag att jag åker tillbaka till Borås, måste tillbaka till verkligheten känner jag. Vi får se helt enkelt!

Ps: slänger upp en bild på skorna och gårdagskvällen senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0