text.

Bloggar otroligt dåligt nu, men skolan har börjat och jag har fullt upp med nya kurser m.m. Imorgon blir det nog ialalfall en tripp till göteborg efter skolan för att köpa den efterlängtade väskan ( zara ) visar imorgon, om jag åker. Vore skönt att komma iväg lite trots att det bara är Göteborg.

Idag har jag pluggat hela dagen pch har fortfarande lite engelska kvar att skriva på men inte så sugen på det för tillfället. Skulle inte göra så mycket emr än plugga idag, bara övningsköra men det blir nog inte av.

Igår blev det en alk fri kväll och lugn dessutom. Jag hjälpte till och jobba lite hos min moster då hon och kusinerna flyttat till ett nytt hus. Så jag var uppe på brämhult och jobbade där hela eftermiddagen/kvällen. Det var trevligt och en underlig variation av människor, t.ex. var killen från Kobra (svt) där. När jag väl kom hem så var jag dö tröttt så jag och bror köpte BK och kolla film. sen sov jag tidigare än aldrig förr. Men jag slipper vara bakis idag :)
Ha en fin söndag! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0