we just wanna dance all night long!








Som ni kanske har märkt så hittade jag min kamera sladd :) otroligt skönt. Nu bli det bara bild efter bild, vilket jag föredrar. Men lite ord ska ni få.

Idag var det första dagen i skolan och andra året på Teknis. Haft lite skräck över denna dagen men det känns bra med gamla rutiner och det var ett relativt bra schema också. Imorgon blir de första dagen med vanliga lektioner och dagen ser rätt jobbig ut. Börjar med ett Matte C pass på 1.5 tim efter det Blir det Fysik A i 1.5 tim, lunch och till sist en timma Kinesiska. Har sov morgon och slutar tidigt så det är skönt :) Hoppas era första dagar har varit suveräna.

Bilderna: Mamma flydde fältet och drog upp till lägenheten i Stockholm och jag tog tillfället i akt att ha dans i köket med härliga människor och kall dryck :) MYYYYCKET kul, speciellt med omväxlingen av människor, tack för en trevlig kväll.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0