BIG BROTHER!

OMG OMG! var inne på aftonbladet för att se lite vad som händer runt om i världen så såg jag en stor text som löd ungefär såhär; jag ångrar att jag var med i bigbrother. Så jag klickade mig vidare för att kolla vad det hela  handlade om och nu har de börjat sända repris på Bigbrother sägonen år 2003. Jag blev såklart lycklig, mycker lyckligare än dem som verkligen var med det året och ångrar sig bittert. De uttrycker sig till och med som att " jag ångrar att jag sålde min själv till kanal5". Heregud de skulle ni tänkt på när ni sökte, programet är ju skit kul :) ( vet inte varför jag tycker de) .

Kommentarer
Postat av: Roflcopterlolhopter

"var inne på aftonbladet för att se lite vad som händer runt om i världen"



Allt du får fram är Bigbrother?

2009-02-26 @ 12:57:33
Postat av: natalie

Jajemän! det är ju det som intresserar mig ;D

2009-02-26 @ 15:19:45
URL: http://mrskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0