The Oscars


Orkade bara ålla mig uppe till halv 4 sedan somnade jag, Synd! hann se
röda mattan vilket intresserar mig mest och även några av de första priserna.
Det var en fina presentationer av prisutdelningarna, mycket inlevelse och inte
bara en liten film snutt och sen var det över liksom, så det var ett plus + .
Röda mattan hade väll ett tema rakt igenom också, precis som Kicki Berg sa
Axel löst, ganska enkelt, inte mycket diamanter eller andra smycken och även
Mycket hudnära toner på klänningarna. Den jag tycker tar priset för snyggast
igår kväll var Natalie Portman i sin enkla, raka och rosa kläning med en del
Bling på. otroligt fin, ( ska se om jag hittar en bild så jag kan lägga upp). XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0