och nu?

När du inte vet hur personen du vill tänka likadant som tänker, hur gör du då?
När du inte vet hur personen du vill känna samma som känner, hur gör du då?

Jag har ingen aning, utan känslor för personen känner jag varje dag en ny känsla för personen. Vad är grejen när du inte tänker på personen förens du ser honom igen på länge, du känner dig svag och jävligt vek.
När man pratade varje dag men saker som hänt och saker som skall hända som vänner, vad hände då när du helt plötsligt bara inte hörde något av personen igen och du känner det inte under dagen men somsagt helt plötsligt blir du bara ... jag vet inte änns. Varför känna, när man egentligen inte känner någonting?
Eftersom att jag inte känner kärlek ( tror jag inte ) varför blir man till och med lite svartsjuk på en vanlig vän till personen. JO, antagligen för att du/jag/man/han/hon känner att personen i fråga försvunnit.

xoxo/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0