HEM FRÅN HULTSFRED TOMHÄNT!

Hemma en dag tidigare p.g.a. trubbel.
Hultsfred började bra ända tills igår natt efter The sounds och Timbuktus spelningar. Kl. 02. när jag och Cissi var på väg upp till mitt tält för att hämta mer kläder så upptäcker jag attt någon skurit upp hela ingången och alla grejer är borta. Alkohol, ALLA kläder, smink, parfym helt enkelt ALLT. Det är rätt så fruktansvärt men har talat med polisen hela dagen så hoppas de löser sig. För ledsamt och jobbigt att stanna kvar, ingenstans att sova m.m. Men det jag han med var sjukt bra :) så jag är relativt nöjd.

Min kamera gick föresten sönder igår så det blir inga bilder eller jo kanske, men sånnafall om ett par dagar när jag fått ersättning eller en ny.

PS: Kommer sakna candyland (L)  (norländska grannarna som mestadels av tiden spenderades med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0