en helt vanlig tisdag!

I morse åkte jag, elin och Sami till göteborg för att spendera sommarlovstiden på ett bra sätt. Jag hittade la rätt mycket men det blev inga köp idag tyvärr.

När vi bar på väg hem så kom jag och elin på den galanta ideén att åka ner til varberg några dagar men p.g.a. knapp tid så blir det att vi åker tidigt imorgon bitti. Det ska bli riktigt skönt, bara sola, chilla och kanske ett och annat krök. Vi åker bara över en natt för att vara på topp till midsommar och att jag ska få utnyttja min efterlängtade Klipptid på Karma. Jag ska även färga håret, LJUST, inte blondt men ljus brunt med lite blonda slingor, vi får la se hur det blir och inte hoppas på något oranget.

Nu sitter jag hos elin och kollar på danska paridise hotel - Hemskt! hhe.. Ska spendera natten här för att tidigt kunna lämna borås och färdas via bil till varberg.

Jag har med mig mitt mobila nätverk så jag uppdaterar på vägen och när vi är där. Ska även lägga upp bilder på de första lediga dagarna och tiden i varberg. Vi hörs sen xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0