SJUK OCH FÖRSTA RESAN!




Trots en dag med te och halsont fick det bli att inte ta de lungt ändå. Spelade lite kubb för att undvika se Sverige förlora mot Danmark sedan blev det helt plötsligt fest. Man får ju ta tillfället i akt då de vuxna har flytt fältet.

Imorgon drar jag till varberg med GPT ( klassen ) för våran första resa, den såkallade Sverige resan. Kan ju säga de att jag ser mer fram emot tyskland och Kina resorna :D. till på tisdag uppdaterar på bussen och från fästningen som vi ska bo på. min smarta mamma har nämligen skaffat internett så jag kan ta med mig det överallt. känns skönt!
sov gott, nu ska jag ta lite pencilin ( fått halsfluss igen, akuten suger! ) och sen blir de avfärd trots all feber.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0