Fredag;

Idag fick jag fett mycket gjort i skolan, gjort en broschyr till vår projekt redovisning. asa gött!
En gubbe stal Filips dator idag ifrån vårt nuvarande klassrum :S ( konstigt)
vafan hände liksom ingen märkte honom och vips var datorn borta!

Det är fredag idag, det känns som måndag och jag har även trott att det har varit de hela dagen typ :S men det känns ändå skönt att man ska slippa projektet i 2 dagar :) och på söndag blir de förhoppningsvis bingolotto! så jävla underhållande :) hehe.

Jag bloggar sjukt dåligt! får komma igång med lite fler inlägg nu igen, jag bara glömer. men det ordnar la sig. Kiss väder! .. vår ena dagen & vinter med slask nästa. ---> bestäm dig!

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0