PROJEKT ARBETE!

Ska la börja med att säga ett litet förlåt för att jag var it fruktansvärt seg med inläggen på senaste. men skolan har vekrligen emot nu när mna varit borta så länge.

Idag började vi med vårat stora projekt arbete " Borås har ännu en gång brunnit ner, bygg upp det miljövänligt" Jag och min grupp har då hand om infrastruktur. ( OTROLIGT ROLIGT ) gaaaah! blir galen hehe. men skönt att slippa tänka på annat har bara Kinesiska och Idrott utöver de.

Kom nyss hem ifrån skolan & Johanna. Var hos hultman och käka lite middag med elin och wilma :) fick fina teckningar på en rökpaus bekostnad! fruktansvärt bra. Tack för maten! Nu bakar jag Silwia kaka till min projektarbetsgrupp vilket gör att jag känner mig som en riktigt ödmjuk människa trotts min trötthet och värk i fötterna ( Nya kängor).

Kommer igång nu igen! tar la med datorn till skolan!
XOXO   /N


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod, haha! Din klenis, backarna är ju knappt synliga!

2009-03-23 @ 21:04:37
URL: http://johannahultman.blogg.se/
Postat av: natalie

jo som fan! haha ;D

2009-03-27 @ 17:05:10
URL: http://mrskate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0