IMU & KULTURNATTA!

Vi fick sluta efter ett nationellt prov i matte och en bild&form lektion alltså så tidigt som klockan 12.00 jätte skönt. Gick sedan till mammas företag och jobbade lite och nu är jag hemma och fruktansvärt trött, ska snart in i duschen för att sedan palla mig iväg till åhaga där jag ska besöka alla viskastrandare och bäckängniter, sann teknist som jag är :) Det kommer bli spännade och se fall detta blir bra eller ej. Vet så mycket som att de har lagts ner mycket tid på de, önskar dem lycka till. känner mig lite tom på komentarer och det gör bloggen också så come one guys. vi hörs senare, lägger upp någon bild från kvällen då. KRAM xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0