en helg.

Nu är helgen snart över och jag har bara blivit allt sjukare, så nu blir det nog e ny veva med pencilin *suck! Helgen har varit bra, i fredags var det idol mys med elin och johanna och i lördags alltså igår var det lite småfest här hemma. ja vi hade nog rätt kul!

Denna veckan och nästa vecka måste jag plugga som en galning och de passar ju verkligen bra att jag ska åka upp till stockholm i helgen med då när jag egentligen borde plugga! Det är Fysikprov, Matteprov och Kinesiska prov som står längst upp på prio-listan nu. Det värsta är att jag inte kommer iväg tilll skolan pga att jag är sjuk. Får se hur detta kommer gå!
Har ni också jobbiga sista veckor nu innan jullovet?


Bild: Lördag med Jennifer, Emrick & Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0