hiho!

Nu har jag lagt ner en liten tid på att fixa lite med bloggen för att bli mer taggad till att blogga. Jag har bl.a. bytt header och text i rubrikerna. Hoppas ni gillar det! :)  -Jag är nöjd men inte klar ännu.

Nu har jag åkt på en halsfluss igen, sånt dåligt imunförsvar jag har asså. Det får bli vitaminer till tusen nu för att kicka igång mina vita blodkroppar så de kan fightas med de onda bakterierna. Lite Pencilin kommer nog göra saken bättre! Det värmer iallafall att ni fortfarande kikar in hit trots min dåliga uppdatering. Ska bättra mig! lovar.

Nästa vecka har vi lov och det ska bli så otroligt skönt! speciellt nu när jag känner att jag inte har mycket i skolan alls. Jag gjorde min IG-prövning i MatteB i tisdags kväll och det känns som det gick hur bra som helst. Nu ska jag ta min medicin och sedan sova. Godnatt (K)
mysis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0