Grattis, föralltid!

Idag fyller min mormor år. Hon gick bort för några år sedan, det måste nog ha varit den bästa mormorn någon kan ha. Jätte söt och hon bjöd alltid på middag på morsdag (kallops&potatis och glass med färska hallon), det minns jag mest av allt. Vi spelade bingolotto och åt kex choklad med henne när vi var små :) Min mormor - min favorit. Det ända man kan göra nu är väll att tända många ljus.

Lördagen blev dryg om man kan säga så. Åt frukost, några timmar gick, åt lunch, några timmar gick, åt middag, skulle ut - men stannade hemma. Inget att Berätta om så kan ju berätta om gårdagen. Det blev Liseberg runt 5 tiden med endel spel, BK och såklart Håkan hellström. sjukt skönt :)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0