Jag gillar verkligen måndagar!

Många säger att Måndagar är de värsta dagarna i veckan då allt börjar på nytt men jag gillar dem verkligen :), detta beror nog delvis på att vi har otrolig sköna lektioner vi kör först ca 2 timmar TuF ( teknikutveckling & företagande) sedan blir det Musik-riktigt roligt n för tiden, lunch och sen en sådär halv kul matte lektion. Dagen går otroligt fort och jag gillar Teknis så what the fukkkk.

Imorgon har vi skolfotografering, det fruktar jag. Så sjukt jobbigt & pinsamt. Vet inte vad som är fel men dem bilderna blir verkligen aldrig ens nära "okej" hehe spännande att se. Upp extra tidigt!-fy

PS: Nu har jag äntligen slått klackarna i taket och sökt in till Vårflamman. Känns skönt! Det är en förening på våran skola som gör en slags tidning en gång om året i samband med kortegen.

Min kamera är fortfarande inte tillbaka och det känns därför lite tårkigt att nästan bara ge er text inlägg men det får duga sålänge. Ordnar kamera lite då och då! slänger kanske upp en dagens imorgon med. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0