HÄRLIGT

Halkan gick bra, dock inte så kul som jag hade förväntat mig! -Skönt att få köra bil ensam.
Min körskolelärare är övertygad om att jag är redo nu så idag bokade jag uppkörning, det känns otroligt bra och jag hoppas innerligt att jag kommer klara båda delarna på första försöket. Berättar man datumet för vänner? Känns jobbigt när alla vet ifall att man skulle misslyckas. Vad tycker ni.
.
Ikväll ska jag till skolan då det är Lussespex, massa lekar m.m. Ska bli riktigt kul! Kommer dock behöva fota och hålla i en lek men det är ju nice det med. Ses kanske där, Ciao!

Kommentarer
Postat av: alice

sv: eller hur, 149 kr är inte så farligt heller ;)

2010-12-09 @ 18:22:32
URL: http://alicebeckman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0