ljusare tider

Nu går vi bara mot ljusare och ljusare tider, det känns otroligt bra!
Sa hejdå till Johanna för ca en timma sen, det var jobbigt men jag vet ändå med mig att hon kommer få det jätte bra borta i stora landet USA. Jag önskar iallafall henne all lycka till och hoppas att 2010 går fort så vi snart ses igen. 

Trots ingen kamera fick jag iallafall några bilder från nyår på mobilen så jag ska lägga upp dem här näst med tanke på att det var den bästa nyår på alla mina år ute! Hoppas ni hade lika roligt. 


Syster och jag i stan för någon dag sen. Ps: Känner mig fortfarande hur stor som helst i vinterjacka trots att jag borde ha vant mig tills nu hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0