naked!

Nu är dem av efter 2 år så tar jag hejdå då mamma lovat mig nya armband om dem försvinner hehe. Det känns skönt att slippa känna dem bli blöta i duschen och badet och slippa kliet. Armen känns helt naken men jag vänjer mig nog :)

Jag har sån sjuk migrän att jag har tagit massa tabletter och smetat på något som luktar mint i pannan och naken. Det är lite bättre men mår fortfarande dåligt så tror jag missar skolan åtminstonde imorgon tisdag och kanske till och med onsdag. Jag ska gå och insolera mig i ett mörkt rum tills paradise börjar ( som jag egentligen inte borde kolla på men måste).

Snart ska vi äta Prinsess tårta med fast jag skippar nog det. Mamma fyller år idag, Grattis <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

äntligen!! det var på tiden ;)

2010-01-26 @ 17:21:25
URL: http://johannainewyork.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0