work work!

Den senaste tiden har jag haft väldigt fullt upp med ett projekt i skolan, nämligen UF. Vi hade mässa igår så nu börjar det lugna sig en kort tid och sedan blir det upptemopo igen. Mässan var lyckad trots att vi inte hade fått våran produkt färdig till mässan. Jag är nöjd och vi vann även ett pris för bästa logotype! vilket jag är otroligt nöjd med då det var jag som hittade typsnittet m.m :) Det jag lärt mig är att ha sköna skor, ajaj vad ont jag har idag. Hoppas ni haft en bra vecka, imorogn är det fredag.





Våran produkt är något alla har användning för, är du intresserad kommentera eller kontakta oss på [email protected]. Ni som bor i Borås området kan även komma på den regionala mässan 10-11 Mars på Åhaga. Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0