Allt har olika slut.

STHLM var kul en del stunder och åt helvete vissa andra. Att gå på fest hos Bobby är verkligen inget att skryta om för det var fruktansvärt tråkigt. Det slutade tyvär illa med de personer jag spenderade midsommar med och det är heller inget jag är intresserad av att lösa vid detta tillfälle då folk inte inser vad dem gjort för fel.

Det är så skönt att vara hemma med alla underbara människor igen, har saknat allihop! Kim, elin, Cissi & Johanna bl.a. Ikväll styr Johanna i spakarna, det blir en härlig kväll i solen med rosé och mat.

Igår kväll kände jag verkligen att sommarlovet var här, det var jätte varmt & vi tog några öl på lilla torget. Kvällen slutade med ett kvällsdopp med Fredrik, Robin, Elin och Kim. Alla kvällar ska vara som den kvällen.

Jag är helnöjd med allt jag har!
Hoppas ni hade en bra midsommar. xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0