sol och ledighet



Idag är jag ledig, inte för att jag vill trots att det är skönt utan för att dem vill underbemanna lite på Nelly. Nu när man jobbat såpass mycket som jag gjort, drygt 70 timmar på 7 dagar så känns det kontigt att vara ledig, man vet liksom inte vad man ska hitta på riktigt. Ikväll skall jag iallafall smida planer med midsommar gänget och hoppas på att vi kommer fram till någon bra lösning. Efter det blir det möjligtvis en grill!

I samband med kronprinsessans bröllop åker jag nog upp till stockholm imorogn, skönt att tänka på annat än vad som finns här hemma. Ska också leta efter min efterlängtade ralphlauren jacka!! Finns den inte i stockholm är det väl meningen att jag inte ska ha den.

Jag har kommit och börjat tänka på en sak, Hur kan man helt plötsligt fatta intresse för någon utan att man tidigare kännt något speciellt. Och hur kan man sakna någon man knappt känner. En veckas betänketid börjar nu!

Hoppas ni får en solig dag!


Kommentarer
Postat av: Anna

Love, jag känner precis samma för en person. En idiot iofs men vet exakt hur du känner. Fyfan, nu löser vi sthlm och får andra tankar i huvudet. Vi är värda det bästa. LOVE FUCKING U

2010-06-17 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0