STHLM






Nu är jag hemma efter en solig och kärleksfull helg i Stockholm. Det var helt underbart skönt att få komma iväg lite trots att det bara var sthlm. Dagarna bjöd inte på shopping men så mycket annat, drinkar på fridays, lunch&middag ute vaje dag och andra helmysiga grejer. Bröllopet var över förväntan faktist, så sjukt mycket folk. En halv miljon människor prydde stockholms alla gator och det var fantastiskt hur glada och hälriga alla var. Ni som inte var där missade verkligen något, med tanke på att jag åkte upp med mamma och Anders missade la jag en hel del med, då utelivet denna helg var något över det vanliga. Houswifes styrde efterfesten utomhus! hade varit grymt. Jag är nöjd ändå!

Fick med mig tre par skor hem som ni får se sedan. Skulle egentligen bara köpt ett par balerina men kunde inte stå emot. Skulle säkerligen kunna fått med mig minst 9 par från butiken jag besökte.

Bjuder på lite dåliga iphone bilder.

saknar fortfarande...
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0