CAR CAR CAR

NU har jag kört bil i över 2 timmar, först med körskolan (Den jag bytte till och älskar. 7H) och sen med mamma för att hämta bror på jobbet. Det gick bra, mest bra med körskolan och mindre med mamma. Menmen, det änns titkigt skönt nu för det går verkligen framåt. Halkan bokad och uppkörning kommer la därefter! nöjd.
.
Nu ska jag äntligen få se paradise hotell ikväll som jag alltid missar pga den märkliga tiden. Lite väl tidigt enligt mig. Ska även plugga lite men det får vänta.
.
I helgen drar vi tillbaka till Simonsland för lite fashionwork i outletten som ska flytta vidare till göteborg nästa helg. Härligt!
.
PS: VÄRLDENS SNYGGASTE, ÖNSKAR JAG SÅG UT SÅHÄR OCH HADE HELA GOSSIPGIRL GARDEROBEN. Håller ni inte med? jag blir tokig. xox

Kommentarer
Postat av: julia ♥

Dagens blogg tävling igång på bloggen!

Ha chansen att ta del av min underbara läsare!!

Anmäl dig!! <33

2010-11-16 @ 17:13:10
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Pretty Taylor

Grym ring hon har =]

2010-11-19 @ 16:12:06
URL: http://prettytaylor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0