DAGENS SNACKIS!

BORÅS FINEST Vid det här laget vet säkert de flesta vad jag pratar om och har varit inne på sidan och kollat. Klicka annars på länken. Borås finest är en sida gjord av två killar i Borås som säkert också många redan vet vilka det är. Om ni inte är från Borås eller inte vet vad det handlar om så är det rätt upp och ner taget från filmen "the social network" Man ska alltså rösta på vilken tjej som är snyggast. Jag fattar inte riktigt innebörden med detta och tycker det är rätt löjligt. Måste det finnas, så tycker jag det borde finnas en sida för killar också. Vem ska starta den?
ps: Förövrigt är det kul att nästan alla på Topplistan går på Teknis (Min skola)

Nu: Möte och Modevisning. Hörs senare ikväll!
xox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0