FÖRÄNDRING

Ne, nu måste något nytt hända och samtidigt är jag livrädd för förändring. Kan inte ens rensa min garderob utan att få ångest. Nästa vecka åker jag upp till huvudstaden för an spännande grej i mitt liv, kan tyvärr inte tala om vad förens efter Torsdag kväll! Det som kommer hända kommer förmodligen förändra hela mitt liv men jag är livrädd ändå. Jaja, det för helt enkelt bli som det blir.
Idag då? Jo jag har varit i skolan, pratat med en bunt nio klassare som besökte våran skola och fikat med två gamla vänner. Kört bil för första gången i snö, det gick hur bra som helst! Är redo nu, varför gå igenom massa moment?!! När jag skulle laga kvällsmat gjorde jag cheescake istället så nu blir det en bit och lite film!
Godnatt, hörs imorgon.
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0