PROJEKTARBETE

Nu när man går i trean så är det dags att skriva ett projektarbete, min idé var så strålande bra men jag går bara emot hinder och hinder hela tiden, orkar inte! Omöjligt att hitta ett klädmärke/klädföretag i Kina att jämföra Sverige med. Menmen, imorgon är det PA-dag så vi får vara lediga, himla skönt. Jag ska göra allt för att verkligen ta tag i mitt arbete och inte bara ta det som en ledig dag med sovmorgon.
Nu börjar FashionDAYS närma sig med storm steg och jag är över exited faktiskt. Imorgon ska jag ta tag i lite saker med bloggbattle, fixa så att vissa butiker får sina planscher inför olika events, hämta ytterligare priser m.m. Min "assistent" (JohnJohn *ironi) är i London med så det blir till att ta tag i detta själv. Men jag klarar mig nog fint! Nu blir det söndags mys.
Massa text, läs om du orkar. xox



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0