SHOW UP FASHION AWARDS!

Kvällen började så ofantligt bra och var så sjukt bra under Fashion awards. Om det är någon som vill hjälpa mig med vem som vann så får ni gärna hojta till för jag har ingen aning tyvärr. Kvällen slutade väl mindre bra men jag är ändå nöjd. Man lär sig vilka man kan lita på och inte tillslut.
.
Kvällen fick mig att bli så sjukt taggad för FashionDAYS i slutet av oktober så nu börjar arbetet på allvar. Jag kommer förmodligen att hålla i bloggbattle där bloggare tävlar om ett riktigt gött pris, och det går i enkla ord till så att den som skriver bäst om alla events och lägger upp roligats bilder från visningar m.m. vinner. VILL DU DELTA, MAILA: [email protected]
.
xoxo
.

Kommentarer
Postat av: ASTRONAUTEN

Snygg bild :o

2010-10-03 @ 04:50:04
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Anna Munkhammar

Katarina Zablocki vann :-)

2010-10-03 @ 20:13:03
URL: http://munkhammar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0