TEKNIS, TY WI ÄRO BÄST!

Råkade ställa klockan en timma förtidigt idag så har haft nästan 2-3 timmar på mig att göra mig klar och jag sitter fortfarande och väntar på att få ge mig av mot skolan. Eftersom att jag var ledig igår känns det som en helt ny vecka, men thank good its almost Friday. Idag blir en dag på skolan, 2 lektioner, MatteD -lunch - Bilologi. Skönt!
.
Kollade precis Glee S2 E2, Det första avsnittet var bättre men jag har saknat programmet en del. äntligen tillbaka! I gott sällskap med Desperate house wifes och Gossipgirl. Härligt med höst!
.
Idag skiner solen och just nu sitte rjag och kollar in i mina garderober för att hitta någon passande klädsel för dagen, så sjukt rörigt i dem. Måste rensa snart.
.
Ha en underbar dag! xox



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0