Första morgonen, tredje dagen (?)

Nu har första morgonen på hotellet gått, det ingick visst inge brukost så det fick bli lite icetee och marabou till frukost... Igår kväll hittade jag ÄNTLIGEN något inom Kinesisk matväg som jag tycker om(!!) Så nu blir det stekt ris hela året.
Jag och Anni var nere och simmade några rundor i hotellets pool precis, det var kanske inte världens bästa. Speciellt inte när kineser med badglasögon stirrar på en under vattnet som blåsfiskar. Skämt och sido, det var skönt att få svalka av sig. Här är det otroligt varmt men himlen är som den brukar väldigt hmm.. grå!
Nu ska jag hjälpa de andra GPTarna som bor på hotellet att fixa med mobil så att vi an få tag i varandra och alla nya man kommer möta på skolan. Sedan bär det av mot Pushi, handan road för att kolla in skolans område och lite runt om.
PS: Jag är sjuuuukt kaffe sugen.... Men har inte hunnit till starbucks än.
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0