VÄDRET

Vädret här just nu är ganska ostabilt då det är regnperiod. Det varierar ioförsig med väldigt bra väder som idag var det 31 grader och sol! Sådana dagar uppskattar man trots att svetten rinner. Skönt att få se himlen ibland och inte bara ett stort tjockt moln av gråa avgaser.
.
Varmt och fuktigt är det som förklarar vädret bäst man nästan inte vad man ska ha på sig och min platttång lär nog inte få se solljuset på ett tag då håret ger upp efter bara några minuter i den fuktiga lukten. Krulligt hår är ett ilandsproblem, JAG VET! Jag ska lära mig att leva med det.
.
PS: Idag hittade jag äntligen ett frukost ställe!!!! Då nu blir det flingor och toast till frukost istället för någon slabbig nudelrätt. Livet är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0