50 Yuan/Person!

Igår efter skolan var jag och resten av min klass och åt middag på en Thailändsk restaurang. Det är nämligen så att skolan erbjuder 50yuan per elev för att göra en aktivitet med klassen, därav middag. Efter middagen som förövrigt var sjukt god så skulle vi ta oss bort mot Hongkou Stadium, ett ställe här i närheten där dem har massa olika aktiviteter så som lazerdome och klättring, men när lärarna såg lite snett på det där med att vi skulle skjuta varan med laser så det blev istället ett hederligt besök på KTV. KTV för er som inte vet, är ett ställe där man hyr ett rum med ett gäng människor och sjunger sedan hela kvällen med hjälp  av en kareoke maskin. I de små rummen finns både discolampa och olika knappar för att beställa dryck m.m. Det blev en ganska trevlig Måndag och nu måste jag iväg till skolan igen.
Calle försöker visa Sebastian något intressant på sin iPhone
En av våra lärare och Thiago från Brasilien
Svenska Maria & vårt nya tillskott i klassen som förövrigt är kändis i Italien som professionell balettdansör. Coolt!

Anna från Mexico sjöng halsen av sig i alla låtar.
Ursäkta dålig bildkvailté, min iPhone har sett bättre dagar. Tomten, en ny kanske? snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0