VARFÖR?

Hej!
Jag är ledsen att det blivit sådant långvarigt avbrott här och tänkte därför berätta lite vad som sker och skett. Jag slutade lite hastigt i brist på kommentarer bland annat. Det är så kul när ni säger vad ni tycker och vad ni vill ha mer av! Så gör gärna det.
.
Mycket i skolan leder ofta till tidsbrist nu såhär sista året. Nu har det äntligen börjat lugna ner sig ett tag fram över och jag åker med min klass till Kina i två veckor på Lördag. Det ska bli super kul! Tar med datorn och hoppas hotellet har schyst internet så jag kan visa er allt jag köper och upplever!
.
Häng kvar, skriv vad ni vill ha, så kör vi igen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du kan visa dagens outfit?

Skriva om vad du gör på din fritid?



Bra blogg!

2011-03-29 @ 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0