3MÅNADER

Nu har det alltså gått tre månader. Det är något konstigt med tiden här för det funkar så att dagarna går långsamt med veckorna går sjukt fort. Tider flyger förbi. Tre månader betyder att jag är hemma om åtta.. knasigt! Tänker inte på det speciellt mycket, bara vart det del nu när det är dags att boka om flygbiljetten till det riktiga hemresedatumet (Jag hade först tänkt åka hem en sväng i Januari, men icke!). Det känns både som evigheter och som att det var bara någon dag sen, sen vi anlände här i Shanghai och jag fortfarande tyckte kineserna var jobbiga och konstiga. Man är ju minst sagt van kan man ju säga.

Även om jag trivs utomordentligt bra, bättre än jag trodde faktiskt, så längtar jag bara tills nästa besökare kommer hit! Nu är det inte långt kvar. Wiho, kul o visa något man lärt känna och kan väldigt bra för någon som aldrig besökt platsen tidigare.

Ne vänner, nu ska jag ut på en joggingtur innan det är dags för Sushi lunch innan skolan börjar (14.25, gött!). XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0