ISOLERING?

I Shanghai, iallafall där vi bor verkar dem inte ha den blekaste aning om vad element eller isolering är. Rummens vita cement väggar och den lätt ihåliga plastbalkongdörren gör inte det hela bättre. Trots att det är ca 18 grader här i Shanghai så märks det inte för fem öre, det känns verkligen som bitande kyla hela tiden. Konstigt, 18 grader är väl Svensk sommar? Det är iallafall sjukt kallt i ute och i rummet nu så det är mössa och uggs även inomhus. Får hoppas hälsan klarar det. Antar att ni har det jätte mysigt jul-varmt i husen nu.. Avis
Eftersom att det bara är jag som är sjukt julsökande och verkligen vill åka till Ikea så funderar jag på att leta mig dit själv imorgon faktiskt. Lite små tråkigt att gå där själv men jag vill ha en julstjärna och pepparkakor! Så är det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0