JULSTÄMNING OCH PAKET

Nu vart det julstämning på hög nivå, jag och Anni tog en sen lunch på Deli och seden drog vi upp till henne för att pyssla ihop ett pepparkakshus! Vi hade dock ingen glasyr men det löser vi en annan dag. Det blev ganska fint, bara att vi båda brände oss i fingrarna. Anni hade julpyntat hela lägenheten och vi drack vinglögg! Mysigt. Jag tog även hem alla mina saker som jag handlade på ikea igår, ett av ljusen (som är täckta av glas) trillade i marken så det blev glas överallt, sedan när jag skulle göra ett försök att sätt upp julstjärnan som förövrigt var sjukt stor så tappade jag lampan i golvet så det blev glas i sovrummet också... Typiskt.. Det är mans göra, bevisat!
.
Jag fick paket idag också, mitt första småtomtepaket från Sverige. Gott! Det var kul så nu kan jag vara varm om mina händer också!
.
Det luktar pepparkaka i hela mitt rum, mums!
Annis allt pyssel
Den vart lite stor..

Not my cup of tea..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0