NU KAN JAG PUSTA UT LITE!

Jag som inte förväntade mig kunna någonting på proven kan ändå idag pusta ut endel. Första provet gick av stapeln 8 i morse och det provet gick väl bra men inte riktigt som jag hade önskat, jag hoppas helt enkelt jag klarat det! Andra provet vid 13.00 gick där emot mycket bättre, jag är sjukt nöjd och såhär nära fullpott har jag inte känt mig på länge. Skönt! "Klapp på axeln" Imorgon väntar Tingshuo provet alltså lyssna/prata, det är det sista för denna gången (GÖTT). Jag är lite nervös men jag vet att jag har förberett mig väl och nu kan jag mina fem 5minters tal utantill, nästan.. Jag har iallafall att tacka Anna Dahlberg (min förredetta Svenska A,B&C lärare) för att nervositeten inte tar över, innan dem Svenska lektionerna på Teknis kunde jag verkligen inte prata inför grupp och nu där dessutom på Kinesiska. Jag är laddad, det känns skönt att det är över imorgon och medan man väntar på domen under helgen kan man pusta ut.
.
Imorgon blir det en redig utekväll med Anni, hennes rumskompis och hennes kompisar. Det bär troligtvis av till Mint (En stor lyxklubb där man tydligen behöver medlemskort för att komma in) . Det ska i vilket fall som helst bli kul att kunna festa med vänner och inte behöva tänka på några som helst måsten.
.
Imorgon efter provet ska jag och Calle prova badmingtonbanorna här på campus, det ska bli kul!
xox
.
ps: Det är uruselt väder, massa regn. Dock varmt!
Medan Anni studerade hårt och skypeade med sina föräldrar så halvsov jag i soffan hela eftermiddagen.
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0