STORSTÄDA

Efter att ha pluggar hela dagen och fått många läxor gjorda så kom jag hem till ett skitigt hem. Då jag delar "lägenhet" med tre andra så har vi ett slags allrum och två badrum tillsammans. Något dem däremot inte har förståt är att man av ren hänsyn bör hålla det rent. Så idag tog jag saken i egna händer och torkade av alla ytor, badrummen och lånade både sopborste och mopp av Calle på våningen under för att fixa till golven. Mina romies har nämligen svart hår och en tendens att alltid borsta det utanför deras egna rum euuuu. 
Ja titta bara på bilden... Här har ingen vart och städat på ett tag. Fyyyy! Men nu är det kliniskt rent så jag hoppas att dem andra också klarar av att bevara det på det viset.


Kommentarer
Postat av: cissi

hahahaha, jag hatar nar man bor med manniskor som ej forstar inneborden utav renhet

2011-11-15 @ 16:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0