SUSHI

Många som känner mig vet att jag är ganska kräsen när det kommer till mat, jag har alltid haft svårt för att lära mig tycka om eller ens prova nya rätter. Sen jag kom till Kina har detta ändrats helt jag äter massa grejer som jag inte ens skulle fundera på att välja hemma. Smaklökarna har verkligen anpassat sig! Två bra exempel är sushi och broccoli, som jag avskydde innan jag kom hit! Men tro det eller ej, sushi är numera min favorit rätt och äter det många gånger vi veckan. Får nog bli lite ikväll, har nämligen hittat är sjukt bra litet ställe lite närmre skolan som gör gudomlig sushi och dem har ingefära!! Gottans
Bild lånad från Calle taget på favvostället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0