DAGARNA FLYGER FÖRBI

Jag har haft en helt sjukt bra helg och många bra dagar med besök här i Shanghai. Tiden går fortare än någonsin, både på gott och ont. Nästa vecka har vi våra midterms och nu när jag har mamma här i Shanghai blir det svårt att vilja sitta framför böckerna. Smällar man får ta när man vill njuta av livet. Jag är orolig som vanligt över prov men lärarna säger att det inte ska vara några problem så jag får bara lita på dem i detta läget helt enkelt.
.
I helgen blev det middag, utgång, goda drinkar, gott sällskap, shopping och massa mer! Jag och Anni hade en otroligt bra kväll i Lördags som vi förmodligen kommer få leva på ett tag eftersom att helgen som kommer nu troligtvis kommer gå i studiernas tecken.
.
Jag har tyvär inte lyckats knäppa så många bilder under dagarna som gått så jag lånar därför några av mina kära Borås vänner och lägger även upp några halvbra från mobilen för att ni ska få se lite utav vad som hänt de senaste dagarna.
.
PS: Hultis - Ja vi får skypea snart, efter Torsdag kommer jag ha mer tid så då bestämmer vi en tid som passar:) miss u!
PS: Fick en fråga om vad jag saknar mest från Sverige om man tänker materiella ting.. Behövde inte tänka så länge utan jag tror att bilen är en av de främsta sakerna. Att kunna ta bilen dit man vill och bara cruisa. Det saknar jag!
Jag hade tråkigt på lektionen idag så jag räknade ut kärleksprocent...


Japansk middag med mamma & Anneli ikväll, supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0