ETT INLÄGG FÖR ELINS SKULL

Det händer inte mycket i mitt liv nu när lovet och allt det roliga är över. Det enda är väl att jag finner skolan lite rolig igen nu efter ledighet. Dem ansåg dock att eftersom vi varit lediga en vecka pga nationaldagen så skulle vi gå i skolan Lördag och Söndag. hmm, snacka om att inte ta vara på sin lediga tid.
.
Jag är små sjuk och känner mig tyvärr allmänt nere, det är tur att mamma kommer hit nästa vecka. Jag har pga att mitt liv just nu är väldigt ointressant struntat i att blogga, detta reagerade Elin på och jag fick därför slänga upp ett inlägg trots allt.
.
Jag kan säga att jag idag kom på att jag gillar broccoli ibland, bara den inte är kokt. Jag smakade även på en dumpling idag (Ett slags tunt brödknyte med fyllning som är "ångkokt") Jag har alltid tyckt det har varit så förbannat äckligt men idag var det ganska gott.
.
Ja, vad har mer hänt.. Jo på ett av våra vanliga matställen nere på gatan har dem bytt meny, det var även där jag började gilla stekt broccoli. Idag kom även jag och Jennifer underfund med att vi saknar Svensk husmanskost, fatta lite potatismos och rivna morötter, mmmmmmm!
.
Nog med det, nu ska jag skypea med mamma för att se vad hon ska ta med från Sverige till mig och sedan ska jag kolla på Lejonkungen innan jag somnar! Godnatt xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0