ONSDAG - LADY'S NIGHT!

Igår fick det bli en sista middag med mamma och Annelie, jag kan lugnt säga att jag uppskattade besöket o all tid otroligt mycket. Alla är jätte välkomna! Efter en god pasta, lite vin och ett hejdå tog jag och Anni en taxi till WFC där det altid på Onsdagar är Lady's night som innebär gratis skumpa till alla tjejer. Där mötte vi lite senare upp ett gäng svenska killar som vi råkat stöta på i Lördags. Efter några drinkar på 92:a våning så begav vi oss till ett schyst lounge ställe där det tydligen också var lady's night med dem bjöd på frozen Margaretas och daqueris hela kvällen, tummen upp! Chefen över stället tyckte nog vi var roande för han var tydligen också Svensk och bjöd glatt på drinkar, riktigt trevlig och trevligt ställe. Dit ska vi igen!
Ah, det är ju minst sagt en mäktig byggnad!

I World Financial center har dem såkallade lyxtoaletter. Här är  panelen där man kan välja och vraka... Det är även neonljus i rummet och en uppvärms sits. haha

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej Natalie. Hoppas det går bra med pluggandet och lycka till med mid term. Det var kul att träffa dig i Shanghai. Jag kom på hur man ställer klockan. Skruva knappen "baklänges" tills den tar sig utåt. Sedan drar du ut knappen det sista snäppet, ställer klockan och skruvar tillbaka den knappen igen.

Samma sak var det med Fias klocka.

Ha det toppen - kram, Annelie

2011-10-28 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0