ONSDAG - TJEJDAG

Igår åkte jag, Anni & Jennifer först till pudong för att avnjuta en god lunch tillsammans i det "ljusa" vädret. Sedan tog vi en cab mot nanjing för lite shopping på bland annat H&M, Zara & Fakemarknaden. Jag hade otrur och hittade ingenting förutom lite skit på marknaden som jag köpte mest bara för att ha köpt något!
.
När vi kommit hem, ätit lite ris och gjort oss i ordning drog vi iväg mot "Kapsylen" även kallat world financial center för att ta två hissar upp till 92våning för att dricka champagne. På onsdagar är det nämligen Girls Night där uppe så då bjöds det på non stop champagne flöde till oss brudar! Helt okej måste jag säga, där kan man vara!
När vi var där på strandpromenaden så såg vi massor med bröllopspar som fotade och höll på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0