TORSDAG

Igår efter skolan hann jag bara upp på rummet för att slänga av böckerna och packa om väskan. Sedan tog jag en Taxi ner till Mamma & Annelies hotell. Vi åt lite sen lunch och gick sedan i lite små butiker i deras område. Vi skulle egentligen tagit oss till Symarknaden för att sy upp lite kavajer och jackor men taxi gubben hade svårt att fatta vart det låg så det får bli idag istället. Sedan blev det massage, för min del ansikte och efter det en god middag! Härlig kväll.
.
Nu ska jag plugga lite, äta något och sedan sticka iväg på tolk jobb, vi får la se hur det kommer gå.. Efter det bär det troligtvis av mot symarknaden.
Kolla Kora, här var det inte ont om gubbar!

Vi var på en riktigt konstiga marknad.. Det fanns fina saker men det var verkligen inte en enda själ där nere.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0