HÄNDELSERIKT?

Trots att jag förtillfället befinner mig i en mycket stor stad så händer det inte så mycket just nu. Nu när skola är igång blir det tidiga morgnar och tidiga kvällar med plugg där emellan. Jag vill verkligen bli sjukt bra på kinesiska och har därför ägnat nästan all min lediga tid åt skolan nu denna veckan. Blir tråkigt här på bloggen då jag inte får roliga bilder och saker att skriva om man det får ni leva med! Imorgon är det fredag och efter två morgonlektioner så är det äntligen helg! Har inte velat ha helg så här gärna på mycket länge faktiskt, men det är väl för att man haft ett långt lov tidigare.
.
Imorgon hänger jag iallafall med dem andra ut och gör Shanghai osäkert. Iallafall lite! Förmodar att det blir några drinkar på Helen´s (Billigare med drinkar 15kr än öl 20kr) och sedan kanske Sky club som vi inte besökt ännu eller något annat bra ställe. Nu ska jag stänga min böcker eftersom att jag har kramp efter att ha skrivit 8st 10x10 sidor med tecken.. Alltså 800st! Vila bör man, annars .. GN xo

Kommentarer
Postat av: E - kakka

Jag har tänkt på en sak, när ni är på restaurang och så måste ni prata kinesiska då eller kan ni prata engelska?



We miss u!



2011-09-11 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0