STUDERA

Fick en riktigt kick start idag efter skolan. Först gick jag tillbaka till mitt rum för att kolla ett avsnitt av Svenska hollywoodfruar och sedan vid 15.00 möttes och jag Anni upp för lite sen lunch och för att plugga. Tiden flög iväg och när vi hade matat oss igenom det första kapitlet i våra böcker så var klockan redan 19. Då fick det bli middag! Medan dem andra åt dumplings, som jag absolut avskyr, så fick det bli en pizza efteråt på Café Aroma där jag och Anni ännu en gång öppnade upp böckerna.
.
Nu är jag hemma hos mig och har "buffrat" färdigt Idol som ni kunde se där hemma redan igår. Så nu blir det sängen för att vara pigg och alert för ännu en dag i studiernas tecken. Härligt! .... Bara jag kan somna idag...
Bild lånad av Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0