TISDAG/ONSDAG

Både igår och idag blev det, hör och häpna, SUSHI till middag. Jag som inte ens tycker om det har bygga upp en liten kärlek till det... På bilden ser ni dock maten som jag och Jennifer valde den första gången + lite sushi bitar då som inte fångades på bild. Lax mmmm!
.
Skoldagen idag var riktigt jobbig, jag hostade sönder lektionen som vanligt och vi gick i skolan hela 6 timmar idag. Men men, lektionerna är ganska roliga. Får se till att vara piggare nästa onsdag. Alla andra dagar är relativt korta med endast 2 lektioner. Lektionerna är uppbyggda i 2x45 minuter man rast emellan så när 1.5 timme har gått och den första lektionen är slut känns det inte som man bränt ut sig, Underbart! Tänk på det Teknis..
.
Nu blir det te och om en timme eller två, sängen. Men först skype med Jw som är snäll och spelar in kaos i båstad med mobilen (Några delar) så att jag också kan se. Det internet jag har är nämligen otroligt segt så det visar ca 0.5sek innan det hackar.. Inget man klarar av!
xox
Bild lånad av Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0