"VAD ÄR DET SOM HÄÄNDER!?"

Morgonen börjar inte på bästa sätt, jag satte mig på balkongen för att skriva en lista över saker jag vill mamma ska ta med sig i oktober. Rätt som det är börjar det tjuta så sjukt mycket att jag var tvungen att gå in och ändå fick jag hålla för öronen. Sedan började larmsignaler från polisbilar och brandbilar att tjuta ännu högre och jag förstod verkligen inte vad som höll på att hända. Självklart tror jag det värsta och tänker att nu dör la jag! Kineserna har nämligen byggt campus husen så att det inte finns någon brand nödutgång. Jag som bor på femte våningen hade alltså fått springa i alla trappor eller hoppa från balkongen (?) .. Jag vet fortfarande inte riktigt vad som hände men som tur var så hände detta i huset mitt emot! Tog bilder från badrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0