GADNÖS & GADNÅM

.. Söndag vart inte heller helt livlös, jag tog mig till skolan för att köpa böcker och kika på min nya klass + schema som jag förövrigt är riktigt nöjd med. Jag hyrde kyl till rummet för att få ordning på mina frukostvanor och åkte till mataffären med Linnea och köpte på mig en del. Efter det blev det middag och Titanic - mys!

Idag var första dagen i skolan, jag kunde inte sova natten innan så det vart en trött tjej i skolan idag. Somnade på två av tre lektioner.. Skärpning! Första intrycket av C-level blev inte så bra, jag fattade nada. Men det ska a börja flyta på snart det med. Fick en god frukost imorses iallafall och lite skratt från ExtraExtra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0